* Час вказано для регіону: Україна, Київ
970 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону Про захист прав споживачів. Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією Нова пошта, Укрпошта, Meest пошта, Rozetka або за адресою м. Київ прос. Берестейський 67-а 03062. Умови повернення для товарів належної якості Відповідно до статті 9 Закону України Про захист прав споживачів покупець може повернути або обміняти куплений ним товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не влаштовує покупця та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості. Повернення здійснюється поштовою компанією Нова Пошта, Meest пошта, Rozetka та Укрпошта або за адресою м. Київ прос. Берестейський 67-а 03062. Повернення повинно бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Порядок дій при поверненні товару належної та неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути товар за телефоном +380986440039, або на електрону пошту loleynik2011@gmail.com 2. Повідомте номер товарно транспортної накладної надісланої посилки, номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів. Повернення здійснюється безкоштовно транспортними компаніями Meest пошта, Rozetka, Укрпошта та Нова пошта, або за адресою м. Київ прос. Берестейський 67-а 03062. Повернення коштів для клієнта здійснюється протягом 1-го робочого дня після отримання та перевірки продавцем товару. Умови повернення товарів неналежної якості Повернення здійснюється за рахунок продавця. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 1-го робочого дня після отримання продавцем товару. Згідно статті 8 Закону України Про захист прав споживачів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, покупець може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Контакти та дані отримувача для оформлення повернення: Нова Пошта м. Київ №377 Олійник Віктор 0988206534
Наскільки вам зручно на сайті?